Jakubiak w sezonie 3: odc. 1

powrót do góry
NIE MASZ JESZCZE NC+ GO?
ZAMÓW ONLINE LUB ZADZWOŃ 22 22 00 000
6,8/10
120121 głosów
  • Kolekcja Kuchnia+
  • Dostępny do 2028-07-07 23:59
  • Gatunek styl życia, Kuchnia
  • Czas trwania 00:23:00
  • Tytuł oryginalny Jakubiak w sezonie
  • Produkcja Polska
  • Obsada Tomasz Jakubiak
W swoim pierwszym kulinarnym programie Tomasz Jakubiak zmienia smaki Polaków i przekonuje ich do rodzimych, sezonowych produktów. W trzeciej serii prowadzący dzieli się pomysłami na dania, do stworzenia których zainspirowała go zima. Zimą w kuchni Tomasza nie goszczą pomidory, cukinia czy szparagi lub truskawki z drugiego końca świata. Zimą organizm szczególnie domaga się ciepła. Nie wystarcza tylko odpowiednie ubranie, należy pamiętać o pożywnych i rozgrzewających posiłkach oraz o witaminach, które wzmacniają układ odpornościowy i chronią przed infekcjami. Podstawowymi i zalecanymi produktami podczas zimowej diety są wszelkiego rodzaju mięsa oraz przede wszystkim ryby, ponieważ są one doskonałym źródłem białka oraz tłuszczów, szczególnie zdrowych tłuszczów nienasyconych. W zimowym menu znakomicie sprawdzają się także różnego rodzaju kasze, fasola, grzyby i orzechy. Przekonaj się, że nawet zimowe posiłki mogą być kolorowe i smaczne.
6,8/10
120121 głosów
  • Kolekcja Kuchnia+
  • Dostępny do 2028-07-07 23:59
  • Gatunek styl życia, Kuchnia
  • Czas trwania 00:23:00
  • Tytuł oryginalny Jakubiak w sezonie
  • Produkcja Polska
  • Obsada Tomasz Jakubiak
W swoim pierwszym kulinarnym programie Tomasz Jakubiak zmienia smaki Polaków i przekonuje ich do rodzimych, sezonowych produktów. W trzeciej serii prowadzący dzieli się pomysłami na dania, do stworzenia których zainspirowała go zima. Zimą w kuchni Tomasza nie goszczą pomidory, cukinia czy szparagi lub truskawki z drugiego końca świata. Zimą organizm szczególnie domaga się ciepła. Nie wystarcza tylko odpowiednie ubranie, należy pamiętać o pożywnych i rozgrzewających posiłkach oraz o witaminach, które wzmacniają układ odpornościowy i chronią przed infekcjami. Podstawowymi i zalecanymi produktami podczas zimowej diety są wszelkiego rodzaju mięsa oraz przede wszystkim ryby, ponieważ są one doskonałym źródłem białka oraz tłuszczów, szczególnie zdrowych tłuszczów nienasyconych. W zimowym menu znakomicie sprawdzają się także różnego rodzaju kasze, fasola, grzyby i orzechy. Przekonaj się, że nawet zimowe posiłki mogą być kolorowe i smaczne.