FAQ

Korzystanie z nc+ GO

Zobacz jak korzystać z nc+ GO. Obejrzyj film instruktażowy

Cena

Ile kosztuje korzystanie z usługi nc+ GO?
Bezpłatne limity dla poszczególnych pakietów po okresie promocyjnym, tj. od 1/03/2016:

  • pakiet VIP+ Max - 744 h/0 zł
  • pakiet Universe+, pakiet Extra+, opcję Extra+ lub przynajmniej 1 kanał CANAL+ - 100 h/0 zł
  • pozostałe pakiety – pierwsze 3 h/0 zł, następne 97h/4,99 zł.
  • Dostępność

    Kto może ściągnąć aplikację nc+ GO?
    Aplikację nc+ GO może ściągnąć każdy kto posiada urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.0 lub iOS w wersji 7.0 i wyższej lub Windows Phone w wersji 8.1 i wyższej. Każdy kto ściągnie aplikację ma również dostęp wersji demo. Zarejestrować lub zalogować się do aplikacji mogą tylko abonenci nc+.

    Kto może korzystać z nc+ GO?
    Wszyscy Abonenci nc+, którzy ściągną aplikację, zarejestrują się i zalogują, mogą korzystać z nc+ GO.

    Gdzie mogę korzystać z usługi nc+ GO?
    Z usługi możesz korzystać gdziekolwiek zechcesz na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystarczy tylko połączenie z siecią Internet za pomocą WiFi lub komórkowej transmisji danych.

    Czy z usługi mogę korzystać poza granicami kraju?
    Obecnie nie jest możliwe korzystanie z nc+ GO poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

    Treści

    Do jakich kanałów tv uzyskam dostęp?
    Otrzymasz dostęp do tych kanałów, do których nc+ ma prawa licencyjne do rozpowszechniania w Internecie oraz które posiadasz w swojej ofercie. Obecnie w usłudze dostępnych jest nawet 95 kanałów. Liczba kanałów będzie powiększana sukcesywnie.

    Do jakich kolekcji na żądanie uzyskam dostęp?
    Obecnie w usłudze dostępnych jest 50 kolekcji bezpłatnych oraz 8 płatnych dodatkowo (HBO, AXN Now, Dzieci, Kino Świat, Najlepsze TVP.pl, Seriale+, Da Vinci Learning Extra, Disney Movies on Demand). Otrzymasz dostęp do tych kolekcji bezpłatnych, których kanały liniowe posiadasz w swojej ofercie.

    Co zrobić, jeśli nie odbieram kanału, który jest dostępny w mojej ofercie. Jak rozwiązać ten problem?
    Skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonenta lub skorzystaj z formularza dostępnego w sekcji Moje konto/Kontakt. Pamiętaj, że niektóre kanały obecne na Twoim dekoderze mogą nie być dostępne w nc+ GO z powodów licencyjnych. Kanały dostępne w nc+ GO to: CANAL+, CANAL+ 1, CANAL+ FILM, CANAL+ SERIALE, CANAL+ FAMILY, CANAL+ DISCOVERY, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT 2, CANAL+ NOW, NSPORT+ HD, ALE KINO+ HD, MINIMINI+ HD, TELETOON+ HD, PLANETE+ HD, KUCHNIA+ HD, DOMO+ HD, TVN STYLE HD, TVN TURBO HD, TVN 24 HD, TVP INFO, TVN 24 BIZNES I ŚWIAT, TVN METEO ACTIVE, TV REPUBLIKA, Cinemax HD, Cinemax 2 HD, HBO HD, HBO 2 HD, HBO 3 HD, FOX HD, FOX COMEDY HD, AXN HD, AXN SPIN HD, ROMANCE TV HD, COMEDY CENTRAL HD, PARAMOUNT CHANNEL HD, KINO POLSKA, AXN BLACK, AXN WHITE, FILMBOX, COMEDY CENTRAL FAMILY, UNIVERSAL CHANNEL HD, BBC HD, TNT HD, 13 ULICA, DISCOVERY CHANNEL HD, DISCOVERY SCIENCE, ANIMAL PLANET HD, DISCOVERY HISTORIA, BBC EARTH HD, NATIONAL GEOGRAPHIC HD, NAT GEO WILD HD, TRAVEL CHANNEL, DISNEY JUNIOR, NICK JR., BBC CBEEBIES, BABY TV, DISNEY CHANNEL, DISNEY XD, NICKELODEON HD, NICK., CARTOON NETWORK, BOOMERANG, EUROSPORT HD, EUROSPORT 2 HD, DISCOVERY TURBO XTRA HD, BBC BRIT HD, MOTOWIZJA, Eleven HD, Eleven Sports HD, Eleven Extra, BBC LIFESTYLE, TLC HD, DISCOVERY LIFE, ID INVESTIGATION DISCOVERY HD, LIFETIME HD , POLSAT CRIME & INVESTIGATION, MTV POLSKA, Nat Geo People HD, E! ENTERTAINMENT, MTV LIVE HD, TRACE URBAN, Sci-Fi Universal, DISCO POLO MUSIC, POLSAT CAFE HD, POLSAT JIM JAM, POLSAT PLAY HD, POLSAT NEWS HD, POLSAT VIASAT EXPLORE HD, POLSAT VIASAT HISTORY HD, POLSAT VIASAT NATURE HD, ESKA TV, FIGHTKLUB HD, History HD, H2, SUPERSTACJA

    Dlaczego niektóre audycje są niedostępne w nc+ GO pomimo, że sam kanał jest dostępny?
    Podobnie jak dla kanałów wszystkie audycje posiadają określone prawa licencyjne na emisję. Niektóre z audycji mogą nie mieć praw na nadawanie w internecie.

    Logowanie / rejestracja

    Jakich danych potrzebuję, aby zarejestrować się do nc+ GO?
    Będziesz potrzebował numeru Abonenta wraz z numerem umowy oraz numer PESEL, a także aktywne konto poczty elektronicznej (adres email jest jednocześnie loginem do usługi).

    Gdzie znajdę numer Abonenta i numer umowy służący do rejestracji?
    Numer Abonenta wraz z numerem umowy odnajdziesz na swojej umowie abonenckiej, którą zawarłeś z nc+. Informacje te możesz uzyskać także logując się do Internetowego Centrum Abonenta lub kontaktując się z Telefonicznym Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłaty wg stawek operatorów).

    Zarejestrowałem się do usługi jednak nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Co mogę teraz zrobić?
    Sprawdź czy wysłana wiadomość nie trafiła do różnych podfolderów w Twojej skrzynce odbiorczej (np. do folderu SPAM). Jeśli nie odszukałeś nigdzie wiadomości z linkiem aktywacyjnym skorzystaj z linku umieszczonego na formularzu rejestracyjnym umożliwiającego ponowne wysyłanie linku aktywacyjnego.

    Zapomniałem loginu do usługi nc+ GO. Jak mogę go odzyskać?
    Loginem do usługi jest Twój adres email, który podałeś podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz, którego adresu użyłeś sprawdź swoje aktywne skrzynki pocztowe. Po rejestracji wysłaliśmy specjalną wiadomość aktywacyjną. Jeśli odnalazłeś tę wiadomość to loginem do nc+ GO jest adres email tej skrzynki. Jeśli jednak nie możesz odnaleźć wiadomości skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłaty wg stawek operatorów).

    Zapomniałem hasła do usługi nc+ GO. Jak mogę go odzyskać?
    Możliwość ustawienia nowego hasła dostępna jest na ekranie logowania do usługi nc+ GO.

    Czy podany podczas rejestracji adres e-mail musi być tym samym adresem, który podawałem nc+ do kontaktu ze mną?
    Nie, podczas rejestracji do nc+ GO możesz podać swój dowolny adres e-mail. Na adres ten będzie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, a dodatkowo adres ten posłuży do późniejszego logowania się do usługi.

    Wymagania techniczne

    Na jakich urządzeniach dostępne jest usługa nc+ GO?
    Aplikacja nc+ GO dostępna jest obecnie na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows Phone oraz komputerach osobistych z systemami Windows i OSX i obsługiwana przez przeglądarki Firefox, Safari Internet Explorer, Chrome.

    Jakie wymagania musi spełniać moje urządzenie, abym mógł korzystać z aplikacji nc+ GO?
    Aplikację nc+ GO może ściągnąć każdy kto posiada urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.0 lub iOS w wersji 7.0 i wyższej lub Windows Phone w wersji 8.1 i wyższej. Każdy kto ściągnie aplikację ma również dostęp wersji demo. Zarejestrować lub zalogować się do aplikacji mogą tylko abonenci nc+

    Ile urządzeń mogę zarejestrować do usługi?
    Maksymalnie możesz zarejestrować 4 urządzenia.

    Z ilu urządzeń mogę korzystać jednocześnie?
    Jednocześnie możesz odtwarzać materiały wideo maksymalnie na 2 urządzeniach jednocześnie.

    Jak mogę usunąć/wymienić zarejestrowane urządzenie?
    Urządzenia, z których nie korzystasz, możesz wymieniać jedynie podczas zalogowania się na nowym urządzeniu. Obowiązuje limit 2 zmian na miesiąc.

    Jaka jest wymagana minimalna przepływność łącza internetowego, abym mógł korzystać z nc+ GO?
    Minimalna przepływność łącza internetowego wynosi 2Mb.

    Obecne nc+ GO/nc+go TV

    Korzystam z obecnej wersji nc+ GO. Czy mogę z niej zrezygnować i rozpocząć korzystanie z nowej wersji usługi? Czy po rejestracji do nowej usługi moje opłaty za poprzednią?
    Tak, po rejestracji do nowej wersji serwisu i akceptacji nowych dokumentów - stare zasady (także opłaty) przestaną obowiązywać

    Korzystam z usługi nc+go TV i płacę za nią 1,99 zł miesięcznie. Czy po rejestracji do nc+ GO opłaty ulegną zmianie?
    Tak, po akceptacji nowych dokumentów opłaty zostaną zniesione.

    Zdalne nagrywanie

    Pierwszy raz zleciłem nagranie, ale dekoder nic nie nagrał, jaki może być powód?
    Przed pierwszym nagraniem dekoder pobierze odpowiednią konfigurację wraz ze zleceniem nagrywania. To może potrwać do 24h. Nagranie zlecone w okresie krótszym niż doba, za pierwszym razem może nie zostać przekazane do dekodera. Można przyspieszyć ten proces. Patrz punkt poniżej.

    Czy mogę skrócić czas oczekiwania po zleceniu pierwszego nagrywania?
    Tak, przez reset dekodera, który możesz zrobić przez menu. W tym celu naciśnij MENU, a następnie wybierz: USTAWIENIA/ DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA. W takim przypadku dekoder będzie gotowy do nagrywania już po 30 minutach.

    Jeśli zlecę nagranie trwającego już programu, to w jaki sposób zostanie on nagrany? Wstecznie? Od teraz?
    Nie ma możliwości zlecenia trwającego już nagrania. Możliwość wybrania ikony „nagraj”, jest dostępna do ostatniej minuty przed rozpoczęciem się emisji nagrania. Zgodnie z elektronicznym przewodnikiem po programach (EPG).

    Czy dekoder na bieżąco sprawdza moje zlecenia nagrań?
    Dekoder nie wykorzystywany do zdalnego zlecania sprawdza status co 24h (patrz punkt 1). Po odebraniu co najmniej raz zlecenia o nagraniu, sprawdza listę co 10 minut, warunek to pracujący dekoder z aktywnym podłączeniem do Internetu. Również w trybie standby jeśli dekoder ma ustawioną energooszczędność na "normalny".

    W dekoderach TurboBox+ i MediaBox+:

    - SETUP / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE”

    W dekoderze Wifi PremiumBox+

    - SETUP / USTAWIENIA / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE”

    Gdzie znajdę zlecone już nagrania?
    Zlecone nagrania można sprawdzić w aplikacji nc+ GO w ekranie „MOJE nc+ GO->moje nagrania”.

    Właśnie zleciłem nagranie, ale nie widać go w "moje nagrania", jaki może być powód?
    Opisana sytuacja może świadczyć, że zlecenie nie zostało przyjęte. Po zleceniu nagrania z PROGRAM TV pojawia się komunikat potwierdzający, a w miejsce ikony „nagraj”, pojawia się „zlecone”.

    Czy z poziomu nc+ GO mogę zarządzać nagrywaniem, które zaplanowałem pilotem na dekoderze?
    Aktualnie nie ma takiej funkcjonalności.

    Podczas zlecania nagrania pojawił się komunikat "Błąd zlecania nagrania", jaki może być powód i co należy sprawdzić?
    Powodem takiej sytuacji może być inne nagranie, które jest konfliktowe z istniejącym zaplanowanym już nagraniem na innym kanale (wcześniej zaplanowanym z aplikacji nc+ GO lub bezpośrednio na dekoderze).